
Ügymenet, áraink
Személyesen csak kártyás fizetésre van lehetőség.
2022.01.01-től áraink az alábbiak szerint változnak:
Ami rajtunk múlik, abban gyorsak és rugalmasak vagyunk, viszont sem a Magyar Államkincstár, sem az osztrák Finanzamt nem kapkodja el az ügyintézést. Az adóvisszatérítés kiutalása 6 hónapig, a családi pótlék ügyintézése 10 hónapig is eltarthat. Az időközben felmerülő bármilyen változásokat kérjük azonnal jelezni felénk, emailben (lakcím, családi állapot, gyermek születése, bankszámlaszám, munkahely váltás stb…)
Családi pótlék:
20000 Ft/igénylés
- A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
- Az igénylést és a beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
- Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után egy héten belül bevisszük az igénylést a Finanzamtba.
- E-mailben kiküldjük a beadott igénylés Finanzamt által lepecsételt példányát.
- E411 elakadása miatt az ügyfél veszi fel a kapcsolatot a Magyar Államkincstárral (6 hónapnál előbb nem érdemes rákédezni).
- Amennyiben a Magyar Államincstár 8 hónap után sem dolgozta fel az E411-et, akkor újraküldését írásban kérjük a Finanzamttól.
- Ha 10 hónap alatt nem történik meg a kifizetés akkor rákérdezünk a Finanzamtnál az elakadás okára.
- A családi pótlékról kapott határozaton szereplő időszak után ismét meg lehet igényelni azt.
Adóvisszatérítés
20000 Ft/év (Ha 4 vagy 5 évet igényel vissza egyben, akkor a kedvezményes ár: 54.000 Ft)
- Finanzonline kóddal nem rendelkező ügyfeleknek papíralapon adjuk be az igénylést, melyhez szükséges az E9-es jövedelemigazolás (családi adókedvezmény igénybevétele esetén a partner E9-es jövedelemigazolása is, ha éves szinten nem haladja meg a jövedelme a 6.000 €-t.) Ha volt Magyarországon jövedelem, vagy álláskeresési járadék, akkor a munkáltatótól kapott M30-as nyomtatvány szükséges.
- Finanzonline kóddal rendelkezők esetében, ha volt jövedelme Magyarországon a kért adóévekben, akkor szükséges az E9-es jövedelemigazolás, ha 0-s volt, akkor nem szükséges ennek kikérése. Családi adókedvezmény igénybevétele esetén a partner E9-es jövedelemigazolása is, ha éves szinten nem haladja meg a jövedelme a 6.000 €-t.
- Az előkalkulációt Finanzonline esetén az adóvisszatérítés elkészítése előtt kiküldjük az ügyfeleink részére. A papíralapú adóvisszatérítés beadásakor a kalkulációra csak akkor van lehetőség, ha van rá szabad kapacitásunk.
- Amennyiben minden dokumentumot beszereztünk és aláírásra került, a számla befizetése után egy héten belül bevisszük a Finanzamtba a visszatérítés igénylését.
- A beadott igénylésről emailben tájékoztatjuk (Finanzamt dátumbélyegzővel iktatott dokumentum fotózva).
- Hiánypótlás esetén az Ön közreműködésével elkészítjük a választ és eljuttatjuk a Finanzamtnak.
- Amennyiben az adóhatóság 6 hónap alatt nem dolgozza fel az igényt, felvesszük velük a kapcsolatot.
Gyes (Kinderbetreuungsgeld)
20000 Ft/igénylés
- A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
- Az igénylést és beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
- Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után bevisszük az igénylést a Krankenkasséba.
- E-mailben kiküldjük a beadott igénylés Finanzamt által lepecsételt példányát.
- A Krankenkassétól kapott levelek megválaszolásában segítünk, előkészítjük. (Minden levelet meg kell válaszolni )
- Ha gyermek 3 éves kora után sem történik meg a kifizetés, akkor felvesszük a kapcsolatot a Krankenkasséval.
NAV ügyintézés
E9-es jövedelem igazolást meghatalmazással kikérjük a NAV-tól. Ennek előfeltétele, hogy már az adott évre be legyen adva a magyar adóbevallás.
E9-es ügyintézés, ha a Magyarországi jövedelem 0 Ft:
6000 Ft/fő (Évek számától függetlenül)
E9-es ügyintézés, ha volt Magyarországi jövedelem (Pl.: álláskeresési járadék):
10000 Ft/fő (Évek számától függetlenül)
E106 ügyintézés
A fenti szolgáltatások egyikének igénybevételével ingyenesen készítjük.
Ha csak ezt a szolgáltatást választja, 6.000 Ft-ért készítjük.
Ehhez személyigazolvány, lakcímkártya és E-card másolatra lesz szükségünk, illetve a munkavégzés helyének címére, hogy a megfelelő tartományhoz tartozó Gebietskrankenkasséba tudjuk elküldeni az igénylést. Az átfutási ideje 6 hét. A Magyarországi egészségpénztárnál lehet érdeklődni, hogy mikor lesz aktív a rendszerben.
Vállalkozással kapcsolatos díjaink:
- Osztrák vállalkozással kapcsolatos tanácsadás € 100
- Osztrák egyéni vállalkozás megalapítása € 150 ( amennyiben igénybe vette az előzetes tanácsadást €75) ,
- Társas vállalkozás megalapítása: Megállapodás alapján, egyedi igények szerint
- Osztrák nyugdíj ügyintézés € 60
- Egyéb esetekben személyes közreműködés óradíj alapon, fél óra € 60, egy óra € 100 + költségtérítés.