•  
     

  •  
     

Ügymenet, áraink

Személyesen csak kártyás fizetésre van lehetőség.

2022.01.01-től áraink az alábbiak szerint változnak:

Ami rajtunk múlik, abban gyorsak és rugalmasak vagyunk, viszont sem a Magyar Államkincstár, sem az osztrák Finanzamt nem kapkodja el az ügyintézést. Az adóvisszatérítés kiutalása 6 hónapig, a családi pótlék ügyintézése 10 hónapig is eltarthat. Az időközben felmerülő bármilyen változásokat kérjük azonnal jelezni felénk, emailben (lakcím, családi állapot, gyermek születése, bankszámlaszám, munkahely váltás stb…)

Családi pótlék:

20000 Ft/igénylés

  1. A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
  2. Az igénylést és a beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
  3. Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után egy héten belül bevisszük az igénylést a Finanzamtba.
  4. E-mailben kiküldjük a beadott igénylés Finanzamt által lepecsételt példányát.
  5. E411 elakadása miatt az ügyfél veszi fel a kapcsolatot a Magyar Államkincstárral (6 hónapnál előbb nem érdemes rákédezni).
  6. Amennyiben a Magyar Államincstár 8 hónap után sem dolgozta fel az E411-et, akkor újraküldését írásban kérjük a Finanzamttól.
  7. Ha 10 hónap alatt nem történik meg a kifizetés akkor rákérdezünk a Finanzamtnál az elakadás okára.
  8. A családi pótlékról kapott határozaton szereplő időszak után ismét meg lehet igényelni azt.

Adóvisszatérítés

20000 Ft/év (Ha 4 vagy 5 évet igényel vissza egyben, akkor a kedvezményes ár: 54.000 Ft)

  1. Finanzonline kóddal nem rendelkező ügyfeleknek papíralapon adjuk be az igénylést, melyhez szükséges az E9-es jövedelemigazolás (családi adókedvezmény igénybevétele esetén a partner E9-es jövedelemigazolása is, ha éves szinten nem haladja meg a jövedelme a 6.000 €-t.) Ha volt Magyarországon jövedelem, vagy álláskeresési járadék, akkor a munkáltatótól kapott M30-as nyomtatvány szükséges.
  2. Finanzonline kóddal rendelkezők esetében, ha volt jövedelme Magyarországon a kért adóévekben, akkor szükséges az E9-es jövedelemigazolás, ha 0-s volt, akkor nem szükséges ennek kikérése. Családi adókedvezmény igénybevétele esetén a partner E9-es jövedelemigazolása is, ha éves szinten nem haladja meg a jövedelme a 6.000 €-t.
  3. Az előkalkulációt Finanzonline esetén az adóvisszatérítés elkészítése előtt kiküldjük az ügyfeleink részére. A papíralapú adóvisszatérítés beadásakor a kalkulációra csak akkor van lehetőség, ha van rá szabad kapacitásunk.
  4. Amennyiben minden dokumentumot beszereztünk és aláírásra került, a számla befizetése után egy héten belül bevisszük a Finanzamtba a visszatérítés igénylését.
  5. A beadott igénylésről emailben tájékoztatjuk (Finanzamt dátumbélyegzővel iktatott dokumentum fotózva).
  6. Hiánypótlás esetén az Ön közreműködésével elkészítjük a választ és eljuttatjuk a Finanzamtnak.
  7. Amennyiben az adóhatóság 6 hónap alatt nem dolgozza fel az igényt, felvesszük velük a kapcsolatot.

Gyes (Kinderbetreuungsgeld)

20000 Ft/igénylés

  1. A kitöltött adatlap alapján elkészítjük az igényléshez szükséges dokumentumokat.
  2. Az igénylést és beszerzendő dokumentumok listáját e-mailben kiküldjük. Ha nem tudja kinyomtatni, akkor irodánkban átvehetőek.
  3. Számla kifizetése és a szükséges dokumentumok beérkezte után bevisszük az igénylést a Krankenkasséba.
  4. E-mailben kiküldjük a beadott igénylés Finanzamt által lepecsételt példányát.
  5. A Krankenkassétól kapott levelek megválaszolásában segítünk, előkészítjük. (Minden levelet meg kell válaszolni )
  6. Ha gyermek 3 éves kora után sem történik meg a kifizetés, akkor felvesszük a kapcsolatot a Krankenkasséval.

NAV ügyintézés

E9-es jövedelem igazolást meghatalmazással kikérjük a NAV-tól. Ennek előfeltétele, hogy már az adott évre be legyen adva a magyar adóbevallás. 

E9-es ügyintézés, ha a Magyarországi jövedelem 0 Ft:

6000 Ft/fő (Évek számától függetlenül)

E9-es ügyintézés, ha volt Magyarországi jövedelem (Pl.: álláskeresési járadék):

10000 Ft/fő (Évek számától függetlenül)

E106 ügyintézés

A fenti szolgáltatások egyikének igénybevételével ingyenesen készítjük.

Ha csak ezt a szolgáltatást választja, 6.000 Ft-ért készítjük.

Ehhez személyigazolvány, lakcímkártya és E-card másolatra lesz szükségünk, illetve a munkavégzés helyének címére, hogy a megfelelő tartományhoz tartozó Gebietskrankenkasséba tudjuk elküldeni az igénylést. Az átfutási ideje 6 hét. A Magyarországi egészségpénztárnál lehet érdeklődni, hogy mikor lesz aktív a rendszerben.

Vállalkozással kapcsolatos díjaink:

  • Osztrák vállalkozással kapcsolatos tanácsadás € 100
  • Osztrák egyéni vállalkozás megalapítása € 150 ( amennyiben igénybe vette az előzetes tanácsadást €75) ,
  • Társas vállalkozás megalapítása: Megállapodás alapján, egyedi igények szerint
  • Osztrák nyugdíj ügyintézés € 60
  • Egyéb esetekben személyes közreműködés óradíj alapon, fél óra € 60, egy óra € 100 + költségtérítés.